niedziela, 17 stycznia 2016

Yankee Candle - Lemon Lavender [wosk]



LEMON LAVENDER

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cytryna, lawenda.

Cena: 8zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22g





Może zacznę od tego, że bardzo lubię takie proste, nieskomplikowane połączenia. Kompozycja składa się z relaksującej lawendy oraz kwaśnej lecz aromatycznej cytryny. Zapach z pewnością przypadnie do gustu wielbicielom lawendy - zarówno jako rośliny, jak i kosmetyków o tym zapachu. Tutaj - w praktycznie podstawowej postaci, w tle delikatnie czuć świeżość cytryny, ale jest ona jedynie małym akcentem uzupełniającym wspomnianą wcześniej roślinę. Zdecydowałam się na ten wosk z jednego powodu, lawendę polubiłam dopiero niedawno, wcześniej nie znosiłam tego zapachu i dlatego też, chciałam sprawdzić jak mi będzie z tym aromatem na dłuższą metę. Intensywność oceniam na przeciętną, podobnie jak w przypadku Icicle - można palić przez kilka godzin, a woń nie jest dusząca czy męcząca. Dodatkowo uroczy kolor wosku - jasny fiolet, do którego mam słabość oraz przyjemny obrazek skusiły mnie do wypróbowania tego wosku. Nie zawiodłam się, Lemon Lavender zostaje ze mną na dłużej! :) 








Pozdrawiam
Mavia

7 komentarzy:

  1. Kiedyś wąchałam ten wosk i muszę przyznać, że bardzo podobało mi się połączenie lawendy i cytryny :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet dzis zastanawialam sie czy go nie odpalic, ale jakos nie byl to jego dzien. Ale ten dzien nadejdzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego połączenia lawendy i cytryny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam woski :D miałam wosk o zapachu samej lawendy i nie przypadł mi do gustu. Nie wiedziałam, że jest też w połączeniu z cytryną, chyba muszę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam :) Lubiłam :) Generalnie lubię limonki z YC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obawiałam się,że bosk będzie duszący. Jednak chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega like za pomysł z przechowywaniem przykruszonych wosków, musze wypróbować ;) dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń