czwartek, 7 stycznia 2016

Yankee Candle - Fresh Cut Roses [wosk]

 Fresh Cut Roses

Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeżo ścięte róże.
Cena: 7zł
Gdzie kupić?: Np. TUTAJ-Goodies, stacjonarnie - Miodowa 33 [KRK]
Masa: 22g






Fresh Cut Roses to bardzo prosty zapach. Oczywiście nie mam na myśli nic złego, zapach posiada jedną, wiodącą nutę - świeżo ścięte róże. Nie ma w nim drugiego dna, czy zapachów, które byłyby pobocznym elementem całej układanki. Tak własnie wyobrażałam sobie ten zapach, to woń, która kojarzy mi się z bukietem róż prosto z kwiaciarni. Elegancki i trochę... wzruszający zapach. Nie jestem fanką kwiatowych zapachów, często przyprawiają mnie o ból głowy, tym razem tak się nie stało, Fresh Cut Roses stał się moim ulubionym zapachem. Od dwóch tygodni nie potrafię się go pozbyć z kominka, jest boski! Jeżeli chodzi o trwałość, a może raczej moc zapachu, uważam, że jest bardzo intensywny i w małym pomieszczeniu odpalam na 30 minut i gaszę bo woń i tak unosi się przez kilka godzin. Fajne w nim jest też to, że tak naprawdę można palić go cały rok, bo świetnie wpisze się w każdą z nich. Mimo, że róże są powszechnie traktowane jako banalne kwiaty, to zapach jest zupełnie urzekający i... niebanalny :) 







Pozdrawiam
Mavia

5 komentarzy:

  1. Bardzo go polubiłam:) Wg mnie tak pachnie w kwiaciarniach. Bardzo dobrze odwzorowany zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej lubię różane zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój ukochany zapach :) Idealny na każdą porę i okazję, nie wyobrażam sobie mojej kolekcji bez niego :) Zapraszam do siebie na recenzje innych zapachów :) :*

    OdpowiedzUsuń